Svårt att hålla mig!

Jag hittade detta linne...


...billigt (249 kr) på Tradera. Då är det svårt att hålla sig... Lättare när man inte har några pengar! :-D

Nu ska jag sluta tråkblogga så min man blir nöjd, men jag är helt klädbesatt just nu känner jag. Sånt går ju i vågor, och just nu är det "aktuellt" så att säga. JAG VILL HA EN MASSA SNYGGA KLÄDER! Har också en MASSA som jag inte använder, kanske ska man ta och sälja iväg en massa? Det är ju dels några Odd Molly, men mycket annat också. Jag ska gå igenom allt jag har och lägga ut på nätet tror jag. Där kanske man kan tjäna sig en hacka, som man kan köpa annat för. En roadtrip till Barkarby outlet tillsammans med bästa Maria för att shoppa Odd Molly till outletpriser. JA TACK!

Nu ska jag (och min onda hals :-S) gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback