Snygg budgetshopping från HM

Omlottcadrigan, 249 kr.


Linne med spetskant, 79:50 kr.


Chinos, 149 kr.


Ballerinas, 99 kr.


Scarf, 39:50 kr.


Väska, 199 kr.


Så snyggt, och billigt! I like :-)
Jag skulle gärna klicka hem, men funderar på om det är bättre att spara pengarna tills Odd Mollys höstkollektion kommer istället. Fast jag vet inte vad jag kommer att ha råd med då, kanske bättre att budgetshoppa nu? Ska i alla fall sälja iväg tre blusar och en klänning som jag inte trivs i/har ledsnat på så får jag kanske lite extra att lägga på en ny Molly i höst. Har dessutom 201 kr kvar på mitt presentkort på Kings. Jaja, vi får se hur jag gör. Shoppingsugen är jag i alla fall! Och jag har fortfarande inte släppt Grandma´s coat...

Ute dundrar och blixtrar det för fullt. Mysigt, men hoppas inte Ronja vaknar bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback