Budget möter design...igen!

Gillar detta med att matcha billigt och dyrt. Några nya kombos...

100 gr frilled top i white, matchat med röda chinos från HM.




Biarritz summertop i pink och rosa chinos från HM.




Poplin frilled blouse i lite blue tillsammans med mörkblåa chinos från HM.
Dom byxorna passar ju även med Folk smock top som jag skrev om igår.




100 gr frilled top i rose tillsammans med beiga chinos från HM. Haha, jag har fått chinosdille :-D




Och dessa outfits passar ju toppenfint med mina svarta ballerinas från Crocs.


Skulle även vara snyggt med någon av dessa koftor över. Budgetvarianter och designalternativ...

Den här klänningen beställde jag ju i början av juli. Galet snygg var den på och lite festligare än dom två maxiklänningarna som jag beställde tidigare i våras.
Den passar toppenfint tillsammans med min Begonia cardigan i old rose.
Ååååh, jag är galet shoppingsugen och kan förlora mig hur länge som helst i nätshoppar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback