110726 - Jag vädrar ett "Odd Molly-swap"!

Om allt går som jag vill så kommer denna...



...att flytta ut, och denna goding...



...att flytta in i min garderob!

Jag köpte Lovely Knitten för några veckor sen, en storlek 0. Jag kan ha den, men den är liten över bysten nu när jag ammar så jag kan inte stänga den. Grandma´s vet jag ju att jag kan ha och stänga i storlek 0. Så om tjejen som har Grandma´s vill byta, så blir det toppen! Jag får köpa en ny Lovely Knit senare, när jag inte ammar längre. Jag älskar den verkligen och särskilt i den där färgen, men det är inte roligt när det inte känns hundra... För storlek 0 sitter kanonbra, men just brösten är i vägen. Alla ni som har ammat eller ammar vet ju att man går upp en storlek eller två :-D Det är egentligen jättesvårt att köpa kläder när man ammar, just eftersom kroppen ser så annorlunda ut. Men i detta fall, så testade jag ju Sofias Grandma´s coat förra veckan i storlek 0 och vet att den sitter som en smäck.

Håll tummarna nu!
Skulle vara perfekt om hon kan bestämma sig snart och skicka snarast. Skulle ju vara kul om den kom i sånt fall innan fredag när vi åker till Leksand, men det är väl för mycket att hoppas på kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback