110724 - Slapp semesterdag

Svärfar var rolig idag när han var här. Han tittade ut på baksidan och sa...

- "Har ni sjöutsikt?"

Hahaha... Lite roligt mitt i allt elände.

Idag har vi gjort lite småsaker här hemma. Dragit av soffklädseln och påbörjat tvättning. Det behövdes verkligen och är en sådan sak som skjutits upp och skjutits upp allt för länge nu. Mats har målat lite inne i Ronjas nya rum. Och så har han och Bosse fixat ed avloppet i duschen. I samma veva passade Mats på att torka av golvet inne i tvättstugan så nu känns det fräscht igen efter översvämningen. Vi har även tvättat och vikt lite tvätt.

Jag har dessutom kollat på inredningsporr med Ernst på tv4 play :-D

Imorgon ska Mats klippa sig så vi ska in till stan. Ska passa på att fixa lite saker också, Freja behöver ett par vita strumpbyxor till bröllopet, både jag och Mats behöver linsvätska och jag ska se om det finns någon billig med ändå ganska snygg underklänning. Jag ska ha denna klänning...



...på bröllopet, och den är väldigt genomskinlig. Jag har ett långt linne/underklänning som siter tajt, men det glider upp hela tiden så man får gå och dra i det. skitjobbigt! Och då förlorar man ju hela effekten med det tyvärr. Så jag ska se vad jag kan hitta på stan.

Nu ska vi riva av några avsnitt av Flight of the conchords. Underbar tv-serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback