110721 - Odd Molly-mania i Kneippen

Idag på eftermiddagen åkte jag och Freja in till stan och hälsade på Sofia och Viggo (och Elsa i magen) för lite Odd Molly-snack. Med mig hade jag några blusar som Sofia skulle titta på. Vi ska nog swappa nåt plagg. Jag tog med mig två blusar hem, en som jag definitivt ska ha, den andra mer osäker. Vi får se! Toppen med ungefär samma storlek! Och härligt att prata med likasinnade! Vi är lika galna båda två :-D

Vi satt och kollade höstkollektionen 2011, och typ ALLT är så snyggt!
Men jag har satt ihop en "liten" vill ha-lista....

Jumble knit cardigan i winter white. 1999 kr.


Remix blouse i dark brown. 1099 kr.


Suiteheart dress i indigo. 2199 kr.


Gorgi cardigan i vintage brown. 1199 kr.


Fedden knit jacket i winter white. 2499 kr.


Velourette hooded tunic i magnolia.


G love glove i black. 999 kr.


Den översta, Jumble knit cardigan, är det STÖRSTA vill ha! Sen kommer jeansklänningen, Suiteheart dress. Mmmm, MUMS!

TACK fina Sofia för en trevlig eftermiddag! Så skönt det är nu när jag har körkort och vi kan ses lite mer :-) Och snart kommer lilla Elsa (eller vem det nu blir) och då är vi mammalediga samtidigt. Härligt!

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Jeansklänningen var helt underbar vill ha

2011-07-21 @ 20:18:12 | http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anonym

Härligt det är med likasinnade!!

Jumble knit cardigan är fantastisk :) VILL ha!

Tack för en mysig eftermiddag.

2011-07-21 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback