110720 - försenad bildvisning från Söderköpingstripp!

I onsdags (imorgon är det en vecka sen) när Ella fortfarande var här nere och hälsade på, så var vi i Söderköping och strosade och åt glass på Smultronstället. Om ni någon gång är i Söderköping, så MÅSTE ni äta glass där. Den är helt underbar! Men man går därifrån spymätt :-D
Det var Ellas premiär, och hon var mycket skeptisk innan och något uttråkad och less efter dryga timmen i kö (ja, ni hörde rätt) men smälte ganska rejält och är nu ganska såld på glassarna. Eller hur Ella? ;-D

Närvarande under dagen; jag, Ella, Tessa (och bebis i magen), Micke, Ronja och Freja.

Min gravida och svullna, men ack så vackra, bäst vän i hela vida världen :-D


Närbild på magen måste man ju ta så klart! Vem är du där inne? Kom ut till gudmor nu!


Ella!


Järngänget <3


Ella och Micke inne på Smultronstället.


Ronja äter glass!


Våra glassar! Längst bak fr vä: Tessas glass/Lido, Ellas glass/Broadway, Mickes glass/Raspberry Rock och min glass/Waikiki beach längst fram. Ronja åt en glass som heter Gottegrisen.


Jag har testa alla möjliga glassar på Smultronstället, men denna var en av de godaste och jag kommer garanterat äta den igen. Mums!

Ja, det var det. Som sagt lite försenat, men bättre sent än aldrig :-)

Kommentarer
Terre

Å va mysigt:)



Finaste Tessa, så himla fin du är:)

Längtar tills vi kan ses allihopa.



Stora kramar.

2011-07-27 @ 17:07:37 | http://unaanima.blogg.se/
Sara - Mamma till Max 2,5 år

Fina bilder... och mums vilka smaskiga glassar =)

2011-07-28 @ 22:44:26 | http://sarasrum.blogg.se/
Tuss

Fin blogg :)

2011-07-28 @ 23:29:11 | http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback