110713 - familjen Österlund/Lindström på besök

Igår kom Lisa, Mackan och Ida på en spontan grillknytis och det var trevligt som vanligt! Nu var det så länge sen vi sågs, så det var verkligen välkommet.
Dom har ju det dom gör nu med bara några få veckor kvar tills dom ska gifta sig.
Jag känner på mig att jag kommer fälla en tår eller två, jag är så känslig för sånt där :-/

Jaja, skit samma, det får jag ta då. Igår hade vi i alla fall en jättetrevlig kväll med mat och fotboll, som vi gärna hade varit utan. Jag hatar fotboll och genomled det och nu tycker jag att det är bevisat att fotboll verkligen är skit! Det gick ju så där för fotbollsdamerna...

Konflikthantering...


...löser tjejerna såhär!


Lisa & jag.


Grabbarna drack öl och såg på fotboll :-D


Fram på kvällkvisten började Lisa och Mackan med konstiga akrobatiska övningar!


Kommentarer känns överflödiga...


Två av mina finingar!


TACK för en jättemysig kväll blivande makarna Österlund och Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback