Stackars Noona!

När jag la Ronja igårkväll så  hade hon som sagt 38,7 i temp och hon fick Alvedon.
När hon vaknade inatt vid strax efter 3, så var hon brännhet! En bra bit över 39 grader hade hon med all säkerhet. Så då blev det en till sväng med Alvedon, sen somnade hon om igen.
Hon vaknade imorse innan jag gick till jobbet och jag gick in och tog upp henne, och hon var fortfarande varm men inte lika farligt. Då la Mats henne i min säng, men jag vet inte om hon somnade om eftersom jag gick till jobbet sen. Nu svarar inte Mats, så jag vet inte hur landet ligger, om dom har vaknat och vad Ronja har för temp nu. Och så klagar Mats på att jag aldrig svarar i min telefon... Man ska inte kasta sten i glashus, herr Axelsson! :-P

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback