Soft dag

Idag tar vi det bara lugnt. Plockar lite här, pillar lite där. På förmiddagen var vi bort till affären en sväng och köpte en massa härlig frukt, så nu har vi ätit fruktsallad till lunchefterrätt. Mumsigt! Solen skiner idag vilket är underbart. Vid 15 blir det nog en prommis tillsammans med Maria och Liv. Man måste passa på nu när solen är framme, tanka lite energi. Sol + fruktsallad = energikick!
Imorgon är det jobb och dagis igen. Sen jobb hela helgen. Bra pengar, men inte så roligt kanske. Men jag är ju ledig nästa helg, så jag får längta efter det :-)
I går skulle jag ha haft 4 körlektioner, men min körlärare var sjuk så det blev tyvärr inställt. Måste försöka övningsköra lite hemma nu när det inte blev något i onsdags. Onsdag nästa vecka har jag 2 körlektioner på morgonen, och då ska hon väl vara frisk får vi hoppas! Efter lektionerna har både jag och Mats synundersökning och efter det bär det av mot Linköping och Crocus för 3D ultraljud. Så spännande! Undra om det är en pojke eller en flicka? Jag tror flicka och Mats och typ alla andra tror pojke. Just ja, Jojjo tror också att det är en flicka. Ja, det återstår att se. Vad tror ni?


Bus-Ronja rider på sin köpphäst men stannade för att posa för kameran.


Mumsig fruktsallad, och så syndade vi med lite grädde ;-)

Hittade den här roliga bilden från i lördags. Ronja var arg för något!


Så här såg det ut bilden innan. Antagligen sträcker hon sig efter vindruvor, men jag eller Mats säger nej. Hon kan det där med att bli arg vår dotter.


Nu ska vi börja förbereda oss för promenad med familjen Svensson, i alla fall två tredjedelar av Svenssons :-)

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback