Nyårsafton 2010/2011

Nu ska vi se om jag inte kan få upp några bilder innan vår tv-kväll drar igång. Det är Stjärnorna på slottet och Hipp Hipp! som är kvällens dragplåster.

Ronja lagar mat på Idas spis.


BFF (Best friends forever) :-D


Så goda! Urgröpta körsbärstomater med philadelphiaost och pesto. MUMS!


Värdinnan dukar fram huvudrätten; baconlindade kycklingfiléer, klyftpotatis och sallad. Jättegott var det!


Prinsessan Ronja och pappa Mats.


Det är banne mig inte illa att ha privat pianist på nyårsafton. Ronja och Mackan lirade loss på pianot och jag dansade till härliga jazztoner. Pianomusik är så himla härligt att lyssna på! Ronja är definitivt en framtida elev hos Mackan. Hon älskar att sitta och plinka på pianot och bläddra i notboken.


Busiga tjejer fram på småtimmarna.


Den söta värdninnan Lisa, en bra vän att ha! Tyvärr fick vi ingen bra bild på värden förutom när han satt vid pianot :-D


En inte lika söt bild på mig :-D


Tack kära vänner för en jättehärlig kväll.

/Jossan



Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2 år

Ser ut som ni hade en lyckad kväll! Så söt Ronja var =)



Gott nytt år!!

2011-01-01 @ 20:55:44 | http://sarasrum.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Ser ut som en bra kväll :)



Bodyn är av märket Liandlo, Alvin fick den i julklapp :)



Kramar

2011-01-03 @ 09:25:03 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback