Kung i baren, eller?

Idag är det löning. Prisa Gudarna! Alltid välkommet med lön särskilt efter jul och nyår och allt som är i slutet av december. Så nu är det full fart framåt! Dock är jag lite deppad över att mitt Odd Molly-konto med all säkerhet inte prioriteras denna månad... :-(

Idag har vi varit med Maria och Agnes hela eftermiddagen och det blev till och med middag där, och då kom även pappa Micke hem så vi träffade honom en stund också. Så himla trevligt vi har haft, även om tjejerna hade lite meningsskiljaktigheter :-)
Jag hoppas verkligen att vi kan ses snart igen!

Imorgon är det  massa saker på schemat. Körlektioner, synundersökning, ultraljud och lite annat smått & gott som ska fixas.

Nu ska jag se på Solsidan som vi spelade in i söndags.

Tjing på er! /Jossan

Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2 år

Vi får inte lön förrän imorgon!!! det har varit en lång och snål vecka =)!

2011-01-26 @ 08:33:44 | http://sarasrum.blogg.se/
Linda

åh så häftigt med UL. Hoppas ni får en bra titt på den lille/lilla.

kram

2011-01-26 @ 10:11:16 | http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback