Hemma för lunch

Jag sitter och lyssnar på jazz på P4 (jag är lite nördig och tycker att det är mysigt att lyssna på) och äter köttbullsmacka och youghurt. Testar en ny youghurt från Yoggi som är fri från tillsatser. Jag testar den med mangosmak. Riktigt krämig och god!


Om en stund är det dags att gå tillbaks till jobbet och göra några timmar till. Jag jobbar till 17 idag, vilket jag gör varannan torsdag, dom andra torsdagarna slutar jag 13. Men idag är tredje torsdagen på raken som jag jobbar till 17 eftersom det var röd dag förra torsdagen och lite speciella tider då. Låter kanske löjligt, men det är min längsta dag och jag är annars van att gå hem 13-14. Blä!
Men jag är ledig i helgen i alla fall!
Då ska vi "tomta av" här hemma och fixa lite annat smått och gott. Det enda vi har bestämt i helgen är middag hos Mackan, Lisa och Ida på söndagkväll, annars är det oplanerat. Så himla skönt! Men vi lär nog kunna fylla dagarna ändå är jag rädd :-D

Nu ska jag ta en macka till innan det är dags att gå mot jobbet igen.
Tjing på er! /Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback