Fina barnkläder

Jag har även fått upp ögonen för ett barnklädesmärke tack vare en bild på Emmas blogg. Märket heter Liandlo och har jättefina barnkläder i ekologisk bomull med en massa härliga mönster och färger.
Jag bara måste köpa något matchande till båda barnen sen när bebisen har tittat ut. Det kommer att bli jättefint! Jag gillar idén med att matcha kläder på syskon, kanske mest för att jag och syrran ofta hade likadana kläder när vi var små.

Hoppas på att kunna åka in till stan på fredag och shoppa Branting-klänningen. YAAY ;-)

Klädbesatt :-D /Jossan


Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Ja visst är dom underbara :) Meja har tröjan i samma mönster, enda problemet när dom ska matcha är ju att någon av dom oftast smutsar ner sig direkt ;)



Hoppas ni får en bra dag! Kramar

2011-01-06 @ 08:47:10 | http://emmaoskrutten.blogg.se/
Linnea Granström- Ebbas Mamma

Taack så jätte mycket snälla du :)



Så fina kläder, var tvungen att klicka in mej på sidan jag också :)

2011-01-06 @ 10:42:27 | http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback