Ikväll är det fest!

Ikväll är det fest för Jan som fyller 60 år, i bygdegården. Det ska bli jättetrevligt! Hoppas att Ronja är på bra humör också, men det kommer nog lite andra barn som hon kan leka med. Innan vi går upp dit ska Mattias, Lotta och Per komma förbi hos oss. Jag ska inviga min nya Branting-klänning, efter expertutlåtande från Maria :-)

Vi har kört en soft start på lördagen. Vi har skypat med mormor, ätit frukost, sett på Musses jul i Ankeborg och vikt tvätt. Vi plockar och tvättar vidare, och väntar på att pappan ska komma hem från jobbet. Jag ska även försöka få Ronja att sova en stund idag så hon orkar vara med ikväll när vi ska på fest. Det är ju trist om vi måste gå hem kl 20 för att Ronja är helt färdig.

Nu är nog svärföräldrarna i LA och gottar sig. Dom flög från Heathrow igår över till USA och LA. Dom frestade oss med att ringa och säga att dom drack champagne på flyget. Lyxigt! Det är värt att lägga lite pengar på bra biljetter när man ska flyga så långt.

Glada girls laddar för fest.
(Jag har glasögon på mig nu för att det inte ska bli så många timmar med linser på festen sen).


Denna snygga klänning från Branting ska jag ha ikväll :-)

/Jossan



Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Supersnygg klänning, ingen bild på dej med den på?

Kram

2011-02-14 @ 10:02:30 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback