Ett tips!

Jag har faktiskt shoppat så här på morgonkvisten. Campadre kör just nu 50% på Polarn o Pyret, och jag slog till på denna till Ronja i stl 92:

Bild lånad från Campadres hemsida.

Jag betalade 598:- (plus frakt 69:-) istället för 1195:- som den kostar om man köper den i butik. Vilket fynd! Vind- och vattentät och fleecefodrad. Fanns även i turkost i stl 92 om du är sugen till Max, Sara! :-)
Men skynda om ni vill fynda! Det brukar kunna gå undan i svängarna med storlekar osv.

Dom har även kampanj på Tretorn just nu, 51%. Dom hade toppenfina fodrade gummistövlar till barn, men så klart inte Ronjas storlek! Typiskt :-( Det fanns 21, sen var nästa storlek 24. Och Ronja som måste ha 22, eller kanske 23, men jag tror med på 22. Och hon behöver nya fodrade gummistövlar, men det är bara att hålla fortsatt utkik!

Lycka till med shoppandet! ;-)

Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2 år & flyttar snart till hus

Hi hi tack för tipset! Max är dock en strl 98 på overall =). Har du köpt den med tanke på nästa vinter eller ska Ronja ha den nu? Den var verkligen fin. Polarn och pyrets overallpriser är ju hutlösa så bra när man kan få lite billigare. jag satsar nog på en overall från ullared till nästa vinter. vi har varit riktigt nöjda med den vi har i år därifrån.



det ska bli så roligt att visa er bilder från huset sen. jag längtar =) Vi kommer inte ha något internet förrän 9 mars men som tur är har min svärmor ett mobilt bredband jag kan låna.... annars skulle jag inte överleva =)

2011-02-28 @ 10:40:09 | http://sarasrum.blogg.se/
Erika

Roligt att Campadre körde kampanj med Polarn O. Pyret :). Hoppas de gör det fler gånger!

2011-02-28 @ 17:16:10 | http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback