Åh, ser ni, ser ni, ser ni?!

Min nya bloggdesign som jag är SÅÅ nöjd med.
Jag tackar och bockar duktiga Kia som gjort denna.

Jag bara älskar den och perfekt tycker jag att hitta en färdiggjord design till salu.
Tycker det är så himla svårt att sitta och försöka komma på vad man vill ha.
Oftast ser man en design och tänker att den vill jag ha!
Och så blev det ju nu.

Jag kan även längre fram när lillasyster kommit ut ändra bilder och texter i headern.
Jättebra!

Imorgon fyller min fina mamma år förresten :-)


Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Jättesnygg design :)



Skönt att hon fått vattkoppor, inte skönt för henne men att ha det överstökat menar jag. Önskar att båda barnen hinner få innan jag börja jobba. Varför bor ni inte här ;)

2011-02-24 @ 10:28:48 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback