Oooops...

Blev visst lite handlat hos POMPdeLUX idag när jag hade en liten "städpaus" ;-D

Så detta kommer att pryda Ronja:

Faith little pantsuit i grey.


Holly little tunic i black.


Wiwi little pantsuit i dusty purple.


Ewa little pants i denim blue.


Tanya little hoodie i petrol.



1-2 dagars leveranstid var det och det lär väl dyka upp i mellandagarna.

Jag vet en liten tjej här hemma som kommer att bli så himla glad! Hon älskar ju kläder och skor, så detta passar som handen i handsken. Blir en försenad julklapp åt lillstumpan.

Hon behövde byxor som är smidiga och hon kan röra sig i, så detta blev ju kanon! Och allt detta till den nätta summan av 505 KR, plus frakt då. Men ändå! Jag älskar att fynda och just nu är det 50% rea och det finns fortfarande en massa fynd kvar! Jag hade kunnat handla mycket mer, men jag kände att jag var tvungen att lägga band på mig. Man blir ju inte driekt rik av att vara mammaledig... :-/

Kommentarer
Tuss

Gu så himlans fina kläder, där skulle man ju kunna bli ruinerad. Och det är ju som sagt inte så svårt när man är mammaledig....=)



Hoppas ni får en underbar jul där nere, det kommer några till små packet på posten till er (ronja och frejsan) i mellandagarna=)



Stora jul kramar från Sundsvall.

2011-12-23 @ 21:16:35 | http://unaanima.blogg.se/
Sara - Mamma till Max 3 år

Otroligt fina kläder! förstår att du "föll dit" =)

2011-12-23 @ 23:59:57 | http://sarasrum.blogg.se/
Emma - mamma till Meja och Alvin

Underbara kläder :)



Hoppas ni får en riktigt mysig julhelg!!

2011-12-24 @ 08:24:09 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback