Nu kastar jag in handduken för idag!

Nu är jag helt slut, trött i kropp och knopp! Men vi ligger bra till och efterrätterna är klara, likaså såsen och potatisen är skalad. Och dom kommer ju faktiskt inte förens kl 18 imorgon, så vi har ju hela dagen på oss med förberedelser.

Men nu lägger jag ner för idag. Jag ska sätta mig nere i soffan och läsa lite och slänga ett getöga på tvn ibland. Bara slappa... Skönt!

Åh vet ni, vet ni, vet ni?!?!?! Den 24 februari åker jag och Mats upp till Stockholm på förmiddagen, går på stan och strosar (spanar på lite Odd Molly kanske om jag har tur) och bara har det skönt. Sen på kvällen ska vi på Spamalot på Oscarsteatern, och sen sova på hotell. Barnen ska vara med farmor och farfar, så dom är i tryggt förvar. Det ska bli jättemysigt! Jag har ju länge tjatat om att jag vill se den föreställningen, och nu hade Mats bokat. Äntligen! Dessutom hade han ordnat barnvakt på tisdag, så vi kan gå på bio tillsammans. Det ska bli mysigt! Vi ska se Girl with the dragontatoo. Jag älskar ju böckerna, och tycker att dom svenska filmerna är bra, så nu ska det bli spännande att se om dessa lever upp till förväntningarna.

Gott nytt år på er!



Kommentarer
Sara - Mamma till Max 3 år

Gott nytt år!



Jag har också dukat nu. Blev så fint. Finns en liten sneak peak på min blogg och på nyårsdagen kommer ännu fler bilder =)!

2011-12-31 @ 00:09:50 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback