110828 - jag stryker en från listan...

Jag vann en auktion på Tradera vid 21-tiden, och nu kan jag stryka en önske-Molly från listan.
En Wigwam dress i färgen velvet kommer till mig inom några dagar.



Se en sådan liten mumsbit!

Jag älskar denna modell på klänning/tunika! Den passar mig så bra. Och eftersom jag är liten och kort så blir det som en klänning, så jag behöver inte ha någon lång underklänning som "förlänger".
Jag har en Wigwam dress i lite powder från sommarkollektionen 2010, och den har jag trivts superbra i och den var välanvänd till exempel när vi var på bröllopsresa i Rom, september 2010.


Dock ville jag ha en färg som var lite mörkare och "höstigare", så det var antingen den i velvet eller en i almost black...

...men jag skulle inte ha något emot att en sådan OCKSÅ flyttade in i min garderob, så småningom.
Skulle helt ärligt kunna ha en i varje färg! Varför ändra ett vinnande koncept?! :-D

Hoppas den kommer till mig snabbt! Är så sugen på att ta på den!
Funderar på att ha den på kräftskivan den 10/9.
Vi ska ha mysig kräftfest tillsammans med familjen Österlunds och familjen Edström/Lindholm.
Festen kommer att hållas hemma hos Maria, Micke och Agnes och vi hjälps åt att göra maten.
Skönt att ha nära till så fina vänner! Behöver inte diskutera vem som ska köra hem osv, bara att lägga barnen i vagnen och gå den korta biten hem. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback