110809 - världens sötaste Julia

Idag fick Tessa, Micke och Julia åka hem från BB, och dom kom förbi här och hämtade Vira så jag fick träffa dem. Tessa såg jättepigg ut trots snittet. Och lilla älskade Julia... Världens sötaste så klart! Åh, vad roligt det var att träffa dem! Jag sprang ner i källaren och rafsade ihop lite 50-kläder som Freja har vuxit ur. Det finns mer, men det hann jag inte med nu. Jag får packa ihop resten och lämna när jag åker dit och hälsar på, troligtvis i helgen!

Nu ska jag bara tänka ut någon rolig present till lilla sötnosen... Sånt är så roligt! :-)

Jag, Ronja, Freja och Vira var ute och gick på förmiddagen och stannade till i lekparken. Det var mysigt och en massa fina fjärilar flög omkring. Jag lyckades fånga dom på bild!

Orginalbilden.


Jag gjorde några versioner på den...






Har jag nämnt att jag ÄLSKAR mina nya appar?! :-D

Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2,5 år

hi hi... det märks att du gillar din nya appar =)! nästan så jag blir iphonesugen =)!



Va mysigt med en liten bebis. kan tänka mig att du tycker Freja ser stor ut nu i jämförelse!

2011-08-09 @ 23:13:07 | http://sarasrum.blogg.se/
Amanda

Så läckert! Tänk vad mycket olika bilder man kan få av en och samma orginalbild! Jag älskar också appar och är så grymt avundsjuk på alla er som kan "leka" loss. :)

2011-08-10 @ 14:43:35 | http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback