Heldag med Tessa & Micke

Idag har jag och Ronja en heldag tillsammans med Tessa & Micke framför oss. Tessa kommer snart och hämtar upp oss, sen åker vi till stallet för att träffa Pontiac. Det kommer Ronja tycka är jätteroligt tror jag! Sen åker vi hem till dem. Dom kan inte komma hit eftersom jag inte får dammsuga för läkaren pga foglossningen, så det är dammigt som bara den. En massa katthår som far runt, och Micke är ju allergisk. Blir härligt att komma hem till dem i skogen och andas lantluft och njuta av tystnaden! :-)
Mats jobbar idag, så vi är alldeles ensamma. Likadant imorgon, så vi får se vad vi hittar på. Kanske går en sväng upp till Lisa, Ida och Mackan om dom vill vara med oss :-D

Igår eftermiddag hade jag och Ronja en härlig stund i lekparken tillsammans med Lisa, Ida och Maria och Agnes. Det blåste lite kallt, men annars var det jättehärligt. Barnen lekte och lekte och inte mycket bråk blev det heller.

Nu, stallet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback