Härliga tider nu...

Även om det är lite småtråkigt att vara sjukskriven och ha ont av foglossning, så klagar jag ju inte direkt när det är sånt här väder! ;-) Då kan jag sitta här ute på altanen och blogga/slösurfa utan att få dåligt samvete.

Livet på en pinne! :-D

I eftermiddag ska vi till barnmorskan. Undra vad hon har att säga idag? Alltid lika spännande att få komma dit och mäta magen, lyssna på hjärtat osv. Även Ronja tycker att det är roligt då Birgitta har en massa roliga pussel. Sen är det så klart lite spännande att höra lillasysters hjärta.

Nu ska jag ta något kallt att dricka innan jag smälter, sen ska jag bege mig mot förskolan för att hämta hem det lilla monstret. Förvisso ett sött monster, men trots är inte alltid att leka med... :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback