Eftermiddagen...

Jag hämtade Ronja på dagis vid 14. Då blev det en sväng in på affärn och hälsa på pappa och äta ett par knäckemackor. Sen gick vi hem och fredagslyxade till det i solskenet med festis och morotsmuffins, och efter det lek i sandlådan så klart! Lisa och Ida kom hit vid 16.30, och det var trevligt som vanligt! :-) Tjejerna lekte lite och jag och Lisa pratade om ditt och datt.
Nu äter Ronja middag och jag ska börja med min och Mats mat alldeles strax. När den står i ugnen ska Ronja bada, för hon är så skitig efter att ha lekt i sandlådan både här hemma och på dagis.
Vi väntar hem Mats som jobbar till 19, sen blir det lite fredagsmys.
Får se om Mats ska hjälpa till hemma hos Tessa och Micke imorgon. Det var tydligen lite strul så vi får se. Dammsugas här hemma behöver det som sagt göras, oavsett.
På söndag ska vi ut till Arkösund (ute vid havet, 3-4 mil från oss) tillsammans med Mats föräldrar och fika. Hoppas bara på fint väder!

Ha en härlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback