Barnklänningar från HM

Jag har hittat fina barnklänningar på HM också. I like HM! :-D Billigt och bra!
Ronja kommer att behöva lite sköna tunna klänningar i sommar när det är varmt, som man inte behöver vara så jätterädd om. Dom skitar ju ner sig på dagis, och då är det ju skönt om det inte är någon jättedyr klänning som det blir värsta sandfläckarna på.

Här kommer några favoriter.

Denna kanske? Så hon matchar mamma :-D Kostar 179:-


Fast denna jeansmodell var också söt, med lite bredare axelband. Kostar 99:-


Eller denna i världens skönaste färg?! Finns även i rosa, men jag gillade den bäst i limegrönt. Kostar endast 49:50:-


Denna är söt och ser skön ut, men Ronja är så späd över axlarna, så jag är rädd att den bara halkar ner. Denna kostar 79:50:-


Då är nog denna modell bättre på henne, med lite bredare axelband. 179:- får du ge för denna, som finns i fler färger, bl a vitt.


Sen har vi ju denna söta dröm i vitt som jag förälskade mig i. Den kostar 99:-. Visst är det opraktiskt med vitt, men den är ju såå söt!


Ja, det börjar som sagt bli dags att uppdatera även Ronjas sommargarderob. Kom på igår eftermiddag att hon måste ha en solhatt. Dock kunde hon ha en av dom fyra som hon hade ifjol, så den får hon klara sig på ett tag. Sen får man väl köpa en till längre fram, men för nu så får hon klara sig.

Ofodrade gummistövlar behöver hon också, och ett par promenadskor, och så klart ett par sandaler. Men sandaler kan man ju vänta med ett tag tills sommaren har dragit igång på riktigt.
Vad gäller vanliga promenad skor så är jag fortfarande inne på dessa, men dom är som sagt liiite dyra. Jag har hittat ett par i rätt storlek på Tradera nu, som jag tänkte vara med och buda på. Då kanske man kan komma undan med lite i alla fall. Håll en tumme!

Oj, vad mycket det är hon behöver när man börjar tänka efter. Tur att bebis inte behöver så mycket så här i början. Sen har vi ju kvar alla Ronjas bebiskläder, så det är just inget nytt som behövs. Jag shoppade ju en del till lillan på bytardagarna, men då betalade jag ju bara 10-15 kr per grej så det är ju helt överkomligt. Sen lär hon nog få hon med från både det ena och andra hållet har jag en känsla av :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback