Jodå, vi lever!

Efter många om och men och framför allt fysiska åkommor är vi nu på banan igen. Och både igår och idag har Ronja varit ett par timmar på dagis alldeles själv.
Igår var Mats där med henne och hon brydde sig inte alls när han lämnade henne, men idag däremot blev det lite knorr från hennes sida när jag skulle gå. Men det gick fort över och sen hade hon lekt, ätit med god aptit och försökt sova, men det gick inte. Men vi försöker imorgon igen men hopp om att det funkar bättre! Hade även glömt snuttefilten hemma, så det kan ju bero på det...
När jag hade lämnat Ronja så hastade jag hem och dammsugade och plockade undan här hemma, något som verkligen behövdes och inte hade blivit gjort sen urminnes tider eftersom vi varit sjuka. Nu sover hon en sväng och jag tänkte slita mig från datorn och städa bort all magsjuka från toaletterna. Det är så skönt att få städat efter sjukdom! Jag har bytt sängkläder också, och jag tvättar för fulla muggar. Nu ska här bli fräscht igen!
Ikväll är det ridning som gäller. Wiieee!

Solen tittade fram förut när jag gick till dagis för att hämta Ronja, och den lyser än från en nu klarblå himmel. Det finns hopp om det... :-)

/Jossan

Kommentarer
Åsa

Tack :) Läser att du också har haft din beskärda del av baciller... Nu tror jag faktiskt inte att det här kommer att bli ett ligga-i-sängen-utslagen-i-2-veckor-scenario, men det är ändå så sjukt trist att inte må bra :/



Hälsa med dig du också gumman så hörs vi, hoppas Ronja trivs på dagiset också! Vi ska åka och titta på hus på onsdag vi :) kram kram!!

2010-03-11 @ 22:26:50 | http://katewellings.blogg.se/
Åsa

Duro Sweden Esplanad :) Visst är den härlig?!

2010-03-12 @ 20:22:30 | http://katewellings.blogg.se/
Sara WN

Skönt att ni är friska igen och att det går bra för Ronja på dagis :)

Här i Lunde skiner solen från en klarblå himmel så idag blir det kaffe på bron :)

2010-03-13 @ 09:21:45 | http://sarawn.blogspot.com
jenny ♥ tävla gärna hos mig

Hoppas ni har en härlig helg! Kram

2010-03-13 @ 21:57:59 | http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback