100303

Idag var det andra dagen på dagis för Ronja. Iofs är det bara inskolning än, men hon verkar gilla det :-) Hon skriker och bråkar när vi ska gå hem. Hon tycker nog att två timmar är alldeles för kort tid! Till veckan ska jag testa och lämna henne där någon timme. Allt har flutit på iaf och hon gör egna upptäcktsfärder utan mig eller Mats. Hoppas turen håller i sig!

Nu är Mats inne i stan och köper färg till köksluckorna. Det kommer att bli ruggigt snyggt när vi har målat om och bytt handtag. En lite billigare renovering av köket som kommer att göra så mycket för helhetsintrycket.

Ikväll åker jag in till stan för lite träning tillsammans med Carro. Trevligt! Full fart :-D

Imorgon kommer min mamma hit (förhoppningsvis) om inte SJ fucka upp med tågen. Bara att hålla tummar och tår!

/Jossan

Kommentarer
jennyn - tävla gärna hos mig ♥

skönt att de går så bra:) hoppas ni har en fin kväll, kramar



psst - tävla gärna hos mig ♥

2010-03-03 @ 21:23:28 | http://jennyn.blogg.se/
Sara

Jag håller tummarna =)



Va roligt att hon verkar trivas på dagis!

2010-03-03 @ 22:06:08 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback