Update igen!

Här kommer en bild på en Asperaklänning som Jenny kommer att utgå ifrån när hon gör min bröllopsklänning:



Dock kommer jag att ha rosa band i midjan istället för grått, rosa snörning i ryggen och någon rosa tygblomma mitt fram. Och så ska vi som sagt sy fast rosa pärlor för nere på klänningen för att skapa effekt och för att få yttligare en rosa dealj. I LOVE ROSA! Min ska dessutom vara i offwhite och inte kritvitt som det är på bilden. Den kommer att bli galet snygg!
Beställde mina bröllopsskor häromdagen, så snart är dom här. Ska också beställa Tessas klänning imorgon eller så. Och när den har kommit så ska vi försöka hitta ett tyg i samma färg så Jenny kan sy en klänning till Ronja. Och en väst till Mats ska hon sy med. Och något att kring halsen, om han inte ska ha slips. Det måste ju vara i rosa så han matchar mig ;-)

Här kommer även en bild på frisyren som Ulrika ska klippa nästa gång jag kommer dit:



Även här ska jag ha en annan färgning. Chokladbrunt med guldiga slingor. Kommer också bli skitnyggt!

Uppsättning som jag har valt till bröllopet kommer att passa jättebra ihop med klänningen efter som att den är väldigt romantisk, precis som klänning. Tyvärr har jag ingen bild på det, men jag ska väl kanske göra en provuppsättning längre fram i vår, och då ska jag vara där med kameran.

Vi hoppas kunna skicka iväg inbjudningarna i veckan då allt är klart med informationsblad nu. Jippi, det rullar sakta men säkert! Sen är det ju en del som vi inte gjort än, som bör göras snarast:

  • Boka hotellrum till bröllopsnatten
  • Ringa porslinsföretaget och boka porslin
  • Göra vigselprogram mm.
  • Bestämma musik till kyrkan
Det finns säkert mer, men kan inte komma på mer just nu. Nu är det soffhäng innan jag däckar!

/Jossan

Kommentarer
Sara

klänningen är så fin =) spännande med allt ni har framför er!

2010-01-12 @ 23:29:43 | http://sarasrum.blogg.se/
Louise - Mamma till Eddie ♥

sv: jaa, jag gillar med rosa :P men då ska man helst ha lite färg på kroppen med :) får se vilken det blir hihi.

2010-01-13 @ 12:39:45 | http://louisekumlin.blogg.se/
Lollo

Vilken söt bröllopsklänning du kommer få :)

2010-01-13 @ 13:37:49 | http://sundaay.blogg.se/
Åsa

Damn girl! Du lär ju bli snyggare än snyggast!! Verkar som om vi har ringt om varandra i veckan, och nu har jag tentakoma tills på fredag. Ett litet surr i helgen kanske?? :)

2010-01-13 @ 14:04:50 | http://katewellings.blogg.se/
Jenny

åhh bara drömmer mig bort när jag läser om ditt bröllop! vill också gifta mig, men sambon är inte så mycket för sånt där ;)



Kommer gå kano för Ronja på dagis också ska du se, lite nervös bara inför att lämna Astrid jsälv första gången men de kommer säkert gå bra!



Ha en riktigt fin kväll, kram Jenny

2010-01-13 @ 22:48:08 | http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback