Summering

Jaha, då var första dagen på arbetet avklarad då. Nu ska jag jobba heltid fram tills i mars då vi har sökt dagisplats, då är tanken att jag ska gå ner på 75%.
Började vid 06.00 imorse och hade en skitnatt med Ronja. Visst, jag behövde inte springa upp men jag vaknade ju likt förbannat var eviga gång hon gnydde. Ögonen blödde när väckarklockan ringde 05.15. Men väl uppe rullade det på och likaså på jobbet. Däremot nu, när jag har varit hemma två timmar och suttit här framför datorn och spelat Sims 3, så börjar ögonlocken kännas tunga. Pust, stånk, stön! Men ge mig en vecka så kommer jag nog in i detta.
Mats är alltså pappaledig med Ronja nu. Skönt för dem! Idag har han carit duktig och städat ur skafferi och kylskåp. Bra gjort älskling!
Imorgon är det jobb igen, 7-15, sen är jag ledig onsdag. Vi är alltid ledig onsdagar vilket är otroligt skönt! Å andra sidan jobbar jag ju varannan lördag och en söndag i månaden. Detta betyder PENGAR! MAn har ju inte så mycket av den varan när man är mammaledig. Behöver allt vi kan få i pengaväg nu med stundande bröllopet!
Nu puttrar maten på spisen och vi ska snart äta. Sen en dusch och lite Sporanos kanske, om jag pallar.... ZZZzzznark!

/Jossan

Kommentarer
Sara

Bra jobbat =)



kul att även du spelar Sims 3 =). Jag är ju ett ordentligt fan av det spelet. hinner ju tyvärr inte spela så mycket men kul när jag väl gör det.



Marcus skulle aldrig städa i köksskåpen... hi hi! bra karl du har!

2010-01-04 @ 17:44:19 | http://sarasrum.blogg.se/
Jenny

Mysigt för dom att få lite pappa/dotter tid ihop :) Ha en fin dag, kram Jenny

2010-01-05 @ 08:00:15 | http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback