Slut

Jag är precis färdig och förbi efter träningspasset. Men jag har en ny favoritlåt som vi dansar till och jag gått och sjungit på hela dagen; Lady GaGa - Bad Romance. Brukar inte gilla henne men den låten är rolig och skitkul att dansa till. Nu chillar jag på bussen. Ska nu säga något som alla med körkort kommer att tycka är hyckleri, men det är rätt skönt att få sitta på bussen 20-25 min och slappna av. Kanske inte behöver nåt körkort? ;-D Jo klart jag behöver det och kommer säkert tycka att jag var knäpp som tyckte om att åka buss när jag väl har det där kortet. Men men, just nu har jag inget och tycker att det att mys att sitta här med min iPhone och bloggaoch läsa bloggar. Mitt liv är komplett sen iPhone kom in i mitt liv. Love it! Imorgon är det jobb igen, men är ledig i helgen så då känns det bättre att gå till jobbet på torsdagmorgon. /Jossan

Kommentarer
Tussan

Å va härligt att få dansa lite=)

2010-02-10 @ 21:51:26 | http://tingelingtuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback