Jaha, nästa sjukdom tack!

Inatt började Ronja att kruppa igen. Dock inte så farligt denna gång, och idag på eftermiddagen har det just inte märkts. Ingen feber heller så det är ju skönt! Men det lär komma en liten förkylning inom de närmasta dagarna. Hoppas bara att hon hinner bli bra till dagisstarten på tisdag! Och tills mormor ska komma hit på torsdag. Trots inställda tåg (morrr för SJ) så kommer hon bara 20 min senare än planerat. Idag var min sista dag på jobbet innan semester. Nu är jag ledig i två veckor och det ska bli underbart! Dessutom slutade jag redan kl 14 idag istället för 19. Liiite skillnad! Den lediga eftermiddagen har jag spenderat i stallet där jag provred Glaumur. Angelica gav mig en regelrätt privatlektion i paddocken där vi fick tölta på stora volten och trava lätt på åttvolt. Det var knivigt och det var tusen saker att hålla reda på, halvhalt, byta sittben, nya ytterskänklar, styra, driva och dessutom rida lätt. Ojojoj, det snurrade i skallen men roligt var det när man känner att man får till det och det funkar. Roligt var det och vi ska rida paddock nästa vecka igen innan vi ger oss ut. Imorgon lämnar jag barn och sambo hemma och drar in till stan för middag och utgång med Tessa och Matilda. Det ska bli roligt, OM Ronja mår bra. Men det verkar lovande! Lilla stumpan mammas... /Jossan

Kommentarer
jenny - jennyn.blogg.se

Hoppas lillstumpan mår bättre, usch va jobbigt!



Stort stort tack för grattiset på min födelsedag, så glad jag blev:) tack! kramar

2010-02-28 @ 21:24:38 | http://jennyn.blogg.se/
Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Hej där!



Såg att du var med och tävlade om en BabyBjörn hos Josefine, om du inte vinner hos henne så misströsta inte jag har samma tävling om några veckor med BabyBjörn Comfort som vinst...



Ha en skön måndag och en fin början på en ny vecka.

Kramar från Camilla

2010-03-01 @ 19:12:22 | http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback