Bloggar från sängen och lovar mer bilder imorgon!

Denna dagen är slut. Dagen på jobbet rullade på riktigt bra trots ett misstag (från min sida of course) med en Systembeställning. Men detta fixades till och tanten får sitt vin på fredag. Fast hon är ju ingen alkoholist, det berättade hon ju tydligt! Haha, knäpp tant... Fick många komplimanger på mitt hår som Ullis gjorde så underbart fint igår! Och vi hade en trevlig pratstund om allt, men väldigt mycket bröllop :-) Träffade även Jenny idag och vi pratade lite klänning men vi hann inte så mycket då jag blev ropas till kassan. Diskutionen fortsätter på lördag då jag ska dit och testa det första utkastet. Sjukt spännande! Jag ska ta med mig bh och skor som jag ska ha på bröllopsdagen så vi har något att gå efter. På lördagkväll är vi bjudna hem till Lisa, Marcus och Ida och det är skönt att bara behöva gå längre upp på gatan istället för att ta bilen in till stan. Det ska bli jättetrevligt! Har förresten kommit in en del svar till bröllopet och jag längtar sjukt mycket! Nu ska jag sussa, är trött som en liten bäver. Ledig imorgon i alla fall. Massage kl 9 = underbart! /Jossan

Kommentarer
Åsa

Det hoppas jag också!! Gäller bara att vi lyckas hitta en bra helg såfort våren börjar titta fram. Är inget stort fan av vintern just nu kan jag säga...

2010-02-10 @ 09:34:17 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback