100207

Idag: städat som en idiot och sett en gammal goding på Canal +. Imorgon: jobba och börjar kl 06.00 (yeey) men sen blir det efterlängtad klippning/färgning/slingning. Gissa om jag längtar... Torsdag: första ridlektonen för denna termin. Det ska bli underbart roligt och hoppas på liiite mildare väder och inte ymnigt snöfall. Älskar Helenas hemsida som nu är pimpad till max, mkt trevlig att surfa in på för att kolla läget! Onsdag: förhoppningsvis klänningsprovning hos Jenny, men svar har inte dykt upp på mejlen än. Håll tummarna! Då ska jag fota och lägga upp här of course. Till helgen: jag är ledig och förhoppningsvis blir det någon form av rolig aktivitet tillsammans med Tessa. Kanske lite ridning, eller en mysig prommis om vädret tillåter. Söndag: Alla <3-ans dag och jag ska få present ryktas det om ;-) Jag sparar kosingen till morgongåvan istället åt min blivande man och hoppas han är nöjd ändå. Hoppas han blir glad för den! /Jossan

Kommentarer
Sara

spännande med klänningsprovning. hoppas det går bra att jobba idag =)

2010-02-08 @ 09:08:12 | http://sarasrum.blogg.se/
Christine

Hej! Vad skoj att ni kommer hem en sväng, då ska vi ju absolut ses. Kramar

2010-02-08 @ 10:29:27 | http://www.leftsided.net/elli/
Mamma

Sluta snacka så mycket, mer bilder av Ronja!!!!!!!!

2010-02-09 @ 07:51:51
Åsa

Hurra! Hon är tillbaka! :) Jag har bokat boende för sommaren - nu slipper du oss inte! :D

2010-02-09 @ 08:46:42 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback