Tick tack tick tack...

Jag bara går och väntar på att börja kräkas. Eller ska jag klara mig? Kan det vara så fantastiskt? Ja ja, bara tiden kan utvisa. Det skulle vara väldigt skönt att slippa. Känns inte så lockande att ha kräksjuka när man är gravid. Jag får ju redan i mig alldeles för lite mat, och så kanske kräkas på det. Hua!
Annars, om man pratar graviditet, så tycker jag att det blir bättre och bättre rent matmässigt. Kött är ju fortfarande helt kört och köttbullar och falukorv. Men kyckling och fisk och skaldjur går hyfsat bra. Så nu slipper jag leva på clementiner och risifrutti. Det kan bli lite enformigt :-)
Magen har växt ganska mycket. Om jag jämför med förra graviditeten så har det gått lite fortare, men ändå är jag ju inte stor. Men det är ganska skönt att inte bli jättestor när man bara är 1,51 lång. Om jag skulle bli jättestor så skulle jag se ut som en kubik :-D Jag har en bild på magen i v 14, men den ligger på den andra datorn. Jag ska lägga in den snart, jag lovar!

/Jossan

Kommentarer
Elin

Ja visst är 2 år en lagom ålder att byta säng. Och sen är det ju väldigt bekvämt också som du skriver. :)

2010-12-06 @ 20:22:02 | http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback