Säg den lycka som varar...

Jag gick ju till jobbet i morse efter att jag hade skrivit ett inlägg här. Men vid 8.30 ringde Mats och då hade har kräkts. Så det var bara att gå hem och ta hand om Ronja. Jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag slipper den här skiten alltså! Så jag har varit hemma och lekt med Ronja i dag. Vi var ute en sväng med pulkan förut. Kände att vi behövde komma ut och andas frisk luft. Ronja hade ju inte varit ute sen i fredags och jag hade varit inne hela helgen. Och vem vet när jag kommer ut nästa gång... Nu får ju inte Ronja gå på förskolan imorgon. Så jag blir hemma och vabbar och Mats är sjukanmäld. Precis vad vi behövde, förlora ÄNNU mer pengar så här innan jul :-( Men sen ska vi väl inte bli sjuka på ett tag tycker jag.

Jag återkommer /Jossan

Kommentarer
Elin

Ja det vart jättefint med den nya sängen. :)

Tror jag ska vänta med att köpa en ny säng.

Felicia vrider och vänder sig så mycket i sin säng

så man är väl lite orolig att hon ska falla ur.

Men hon fyller 2 år om 5 månader så då blir det nog en ny. :)

2010-12-06 @ 17:28:30 | http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback