Dagar man helst vill glömma...

Idag har det sannerligen varit en sådan dag på jobbet. Usch och fy! Men på måndag tar vi nya tag. Nu ska vi inte prata tråkigheter! :-)

Det ser som sagt mörkt ut med julbaket i morgon. Jag pratade med Tessa förut idag och hon hade varit hemma med förkylning torsdag och fredag och hade fortfarande ont i halsen. Så jag portade henne! :-D Hon förstod helt och fullt att vi var less på sjukdomar på ett tag och vi får se om det kanske kan bli av nästa söndag. Jag tänkte i alla fall baka lussekatter i morgon. Och så kanske det blir en sväng till Ronjas farmor och farfar för pepparkaksbak och fika.

Ronja och pappa har varit ute på lite äventyr. Kollat läget i våra vänners nya hus.

Känner mig lite känslomässigt tom och inte så bloggsugen, så jag återkommer i morgon när jag har lite mer vettigt att komma med.

Tjing på er! /Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback