Så där ja!

Nu är alla golv torkade, uppe och nere. Så himla duktigt av mig. Har haft ut mattorna på vädring på altanen så dom är fräscha och nu har jag lagt på dem på det fräscha golvet. Vårt hem är fräscht helt enkelt!
Har som sagt en del andra saker på min lista idag också.
  • Torka golv
  • Lägga i nya sängkläder i gästsängen
  • Plantera ljung och silverek
Samt några saker som Mats och jag måste göra tillsammans.
  • Flytta träningsmaskinen till garaget
  • Bära ut lilla sängen från gästrummet
Och en sak på fredagens lista, än så länge i alla fall!
  • Städa båda badrummen
Sen ska jag ju rida ikväll igen, så helt slutkörd ska jag inte vara när jag kommer dit. Det ska bli jätteskoj att rida igen och jag ser framemot att få rida Valdir idag igen.
Imorgonkväll kommer Terre och vi ska in till stan och hämta henne. Får se om jag kan följa med eller om jag blir hemma med Ronja som har sin sovtid då. Lutar åt det, men då får ju Mats åka in själv, det ska nog funka det med. Ska bli så himla mys!

Nu kommer Mats ser jag / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback