Jaha ja...

Jag och Ronja har nyss kommit hem efter en trevlig stund hemma hos Marcus och Ida. Dock sov Ida så Ronja fick leka själv medans jag och Marcus fikade och pratade. Riktigt trevligt och vi diskuterade en del viktiga saker... Det kommer att bli TOPPEN!
Igårkväll var vi på middag hemma hos Bosse och Anna-Lena och åt upp alla rester från söndagen. Trevligt och alltid lika god mat. Skönt också att slippa laga mat själv.
Jag är jätteglad också idag för att Terre ska komma hit på fredag och vara med på festen på lördagen. Det ska bli jätteroligt och jag längtar verkligen. Mats har beställt mat (exotisk planka från affärn) och vi ska beställa sprit så det finns. Roliga lekar har jag kommit på också och kvällen kommer att bli jättelyckad! Wiiieee, så himla skoj!
Och imorgon är det bara en vecka kvar tills jag drar till Timrå. Det ska bli mysigt att få träffa Linda, vi ska ut och käka och sätta oss på nån pub på fredagen. Ronja får vara hemma med mormor. Och på tisdagen ska jag gå på Erikas dansaerobicspass på Hälsohuset. Skitskoj ska det bli! Hoppas även att jag hinner träffa Christine med lilla bebban i magen, om hon inte kommit ut än det vill säga! :-) Tråkigt för Mats bara som ska vara helt själv här hemma i stora huset. Han jobbar ju iofs, så han ska nog klara det med.

Ronja alldeles nyss i ny outfit som hon fick från Gun och Rickard i söndags. Både byxor och tröja är från Name It. Underbart fina kläder!


Nu vill Ronja ha lunch. / Jossan

Kommentarer
Sara

Jättesöta kläder =)

2009-09-01 @ 12:29:12 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback