Det finns inget dåligt väder...

...bara dåliga kläder! Kom hem för en stund sen efter en blöt historia på ridbanan. Idag fick vi träna att flytta hästen för ytterhjälperna och shit vad svårt det var när man inte hållit på på ca 100 år. Men Helena sa i alla fall att jag gjorde rätt så jag fortsatte trots att jag inte riktigt hade koll på vad som försegick. Jag red Valle idag också och vi kompar bra tillsammans han och jag. Tränade lite på att trava och och det gick perfekt.
Nä, nu ska jag gå ner till tvrummet där Mats väntar och dricka en kall Loka päron, är grymt törstig efter cykelturen. Jobbigt när man är otränad + blåst och då naturligtvis motvind.

Vi hörs imorgon / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback