Bildkavalkad från igår

Här kommer lite bilder från igår.

Terre, Ronja och ett glas rosé. Låt festen börja!


Min galna tärna!


En del av gänget. Maria, Daniel, Carro Barro och Sofian.


Andra delen av gänget. Micke, Tessa och Terre.


Mina underbara vänner, nyblivna fru Lindén och Terre Tuss.


Grabbarna minus Per som tyvärr var hemma och var sjuk. Men Daniel, Pelle & Mattias var där. Och så min blivande man så klart, underbarast i världen!


Carro är kung på SingStar!


TACK alla underbara vänner för en supertrevlig och lyckad kväll. Och otroligt roligt att alla omkring sig när man blir friad till. Frieriet finns för övrigt på film tyvärr :-D Jag står och viftar bort tårarna och ser fånig ut. Men men, sånt är livet! Och toppenbra presenter fick jag med, superfin vas med blockljus från Drömgården och presentkort på Kings av både gänget och Tessa och Micke. JIPPI, imorgon åker jag och Ronja in till stan och shoppar Odd Molly. Lyckan är total!
Nu har Terre åkt hem, men vi ses förhoppningsvis snart igen. Om 2 veckor närmare bestämt då vår vän Ella kommer ner från Sundsvall. Terre har ju inte så långt från Sthlm, så jag hoppas hon kommer. Då blir det fää igen, skoj!

Lyckligast / Jossan

Kommentarer
Sara

ja det är bara att fråga på =)

2009-09-06 @ 22:08:05 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback