090908

Vilken underbar helg det blev!
Imorgon åker jag hem till mamma och pappa i Timrå. Det ska bli skoj! Och på fredag ska jag träffa Linda. Ming Palace, here we come. Just like old times :-)
Idag diskar jag och packar. Och pratar med världens underbaraste Elin! Helt otroligt skoj att pratas vid efter alla dessa år. Galet att man inte har kunnat ta sig i kragen och ringa varandra, men nu är det gjort och jag hoppas att du och Terre kan komma ner och hälsa på och festa lite! Och att vi kan pratas vid lite oftare. Sist vi pratades så bodde jag uppe i Umeå, dvs det var ett tag sen. Skandal!
Igår var jag och Ronja inne i stan, tog bussen in på förmiddagen. Jag shoppade en Odd Molly-blus för presentkorten jag fick i lördags och så hittade jag en supersöt klänning på MQ för resterande presentpengar. Tänkte ha klänningen på Daniel och Marias bröllop. Jag shoppade även några saker till Ronja, kunde bara inte låta bli ju! Så nu är shoppingnerven lugn ett tag framöver hoppas jag. Ska försöka ta bilder och lägga upp på mina shoppingfynd!
Konstigt det där med gamla vänner egentligen, det är inte så att vi inte har viljat prata med varandra, men man flyttar långt ifrån varandra och skaffar nya vänner och det rinner ut i sanden. Folk som man alltid har trivts med ska man ju försöka hålla fast vid. Jag och Elin har ju ändå gått i skolan tillsammans sen vi började i ettan på lågstadiet, så man känner ju verkligen varandra och har massa minnen ihop. Jag är såå glad för att vi pratade idag. Hoppas vi kan hålla fast vid varandra den här gången!

Vänner växer inte på träd / Jossan

Kommentarer
Sara

har du sett att bambi lottar ut en odd moddy blus på sin blogg? bambi.blogg.se

2009-09-08 @ 16:33:52 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback