Välkommen hem till oss

Titta här vilken fin gubbe jag har gjort av pumpan. När man är ensam hemma och Ronja sover, då kan man hitta på det mesta tok. Skoj var det att göra en pumpagubbe, men svårt och ganska tungt. Det är min första gång, så nu har jag blivit av med min pumpagubbe-oskuld :-D



Och så här messy blev det i köket. Men det var snabbt undanstädat.


Inte lika fin på nära håll kanske när man ser mina "ritningar", men det är ju inte på nära håll man ska se den.


Jag kommer att uppdatera er senare ikväll med en bild när mörkret har fallit och jag kan sätta in ett ljus. Kommer att bli HÖG mysfaktor. Ikväll ska jag tända ljus och mysa i min ensamhet, om inte Maria har tid att träffas så klart. Då kan vi mysa med tända ljus tillsammans :-)
Nu ska jag väcka Ronja, hon har sovit alldeles för länge pga mr Pumpkin. Men är han inte snygg så säg?!

Later / Jossan

Kommentarer
Sara

Jättesnyggt! =)

2009-10-03 @ 14:06:42 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback