Nånting

Nästa torsdag ska jag få rida Fagri. Han är den enda häst jag inte har ridit. Förutom nya Tindra då så klart. Spännande! Hoppas det går bra.
Idag red jag Rögg igen. Det gick ganska bra. Idag var hon pigg igen i alla fall. Lite svår är hon ju ibland pga att hon är så ung. Men hon är rolig.
Vi funderar på att flytta uteritten till den 15 november istället. Det var bara jag från vår grupp som anämlt mig. Skulle ju vara roligt att rida med mina kompisar och inte från de andra grupperna. Vi får se!

Den som lever får se / Jossan

Kommentarer
Maria

Spännande med långtur.. Du kan ju säga till om det blir någon plats över som behöver fyllas!? Skulle vara trevligt.. Hoppas ni hade det bra på landet! Ha det bäst! Kram Maria

2009-10-15 @ 23:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback