Mr pumpkinmys i min ensamhet

Se här så fint det blev på vår bro när jag satte några värmeljus i Mr Pumpkin.



Ja, jag sitter här i min ensamhet. Men det är ganska skönt. Är ganska trött efter tidig morgon imorse och Ronjas mage som krånglat idag. Hon har varit så lös i magen och blöjorna har läckt, men nu verkar det ha ordnat upp sig. Hon har inte bajsat sen 15-tiden. Jag trodde ett tag att hon hade fått magsjuka, men hon har inte kräkts och inte varit slö utan lika pigg och glad som vanligt. Så det var kanske bara nåt knas som skulle ut ur systemet. Nu sover hon i alla fall och jag ska blogga klart sen ta ur linserna och ge katterna mat. Sen ska jag ta med mig en cola ner till teven och kolla klart på inspelade avsnitt av Sveriges fulaste hem. Tur att jag har en massa inspelat för det är absolut ingenting på teven. Blä! Men jag har hunnit ikapp på Ensam mamma söker och Sveriges fulaste hem som sagt, så då är det gjort. Det är sånt som jag får kolla på själv eftersom Mats har zero intresse för dessa program. Killarna verkar ha trevligt på sin svensexa i alla fall. Skoj för dom! Nä, soffan skriker på mig.

Good night ya´all! / Jossan

Kommentarer
Sara

ser jättemysigt ut!

2009-10-03 @ 22:12:06 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback