Motionerat - check!

Jag har varit duktig ikväll och tagit en rask långpromenad runt Boberga innan middagen. Det tar ca 1 timme plus/minus några minuter. Jag känner mig sjukt nöjd med mig själv och 10 kilo lättare minst. Nu är det hårdträning banne mig för att passa i någon bröllopsklänning. Eller ja, passar gör det ju säkert, men det ska ju se snyggt ut också, inte som Moby Dick. Så nu jäklar, upp till bevis! Hoppas verkligen att vi tjejer i gänget kan hitta någon dag i veckan då vi kan gå på Friskis, och att Ulrika kan hänga på. Skulle vara galet skoj.
Så nu har jag varit duktig nog och ska äta lite schweizernöt chokladkaka som jag har fått pippi på. Är sugen på det jämt nu senaste 2 veckorna. Ja, man ska ju inte vara FÖR nyttig! :-D
Ronja och pappa gåtränar inne på hennes rum och jag ska väl diska iordning och göra klart inne i köket innan teven och soffan hägrar.

Life is wonderful! / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback