Måste man ha rubrik?

Precis när Mats kom hem och jag skulle ut och gå, då börjar det regna. Naturligtvis! Så himla typiskt! Dessutom blev inte kakan som jag bakade förut bra heller. Skitdag! Jag får baka en annan kaka imorgon.

Ronja är gnällig och allt känns trist. Hatar såna dagar!

Nu när det blir uteritt den 15 istället för den 22 så kan jag, Mats, Per och Carro gå på bröllopsmässa i Värmekyrkan i stan den 22:e. Härligt! Det blir nåt att se fram emot. Kanske käka något tillsammans efteråt och bara umgås med vårt "toastcouple". MYS!

Har avbokat min tid hos Rafaela mode idag. Jag har ju bokat tid på lördag för att titta på den där Aspera-klänningen som jag så gärna vill ha. Jag och Tessa skulle gå tillsammans. Men nu har jag kommit på en ÄNNU bättre idé! Jenny Hoberg kan ju sy, hon är ju jätteduktig. Hon syr upp bröllopsklänningar efter önskemål. Lysande ju! Det blir mycket roligare att ha en klänning som hon har sytt. Dessutom så kan ju jag visa henne den klänningen som jag hade tänkt köpa och så kan vi utgå från den modellen, kanske lägga till några detaljer som man gillar från andra klänningar. Det blir toppenbra! Jag har mejlat henne idag och hoppas att hon svarar snart! Dessutom blir det nog billigare också, Aspera-klänningen är sjukt dyr, MEN snygg! Jag är nöjd med mitt beslut. Jag åker ändå in till stan på lördag och går på stan med Tessa en stund, fikar lite och har det trevligt. Men plötsligt fick vi mycket tid i helgen. Skönt!

Verkar som att det har slutat regna. Kanske jag kan ge mig ut trots allt? Boberga hade jag tänkt mig. Vi får se. Just nu tränar Mats och jag ska skala potatis till middagen.

Imorgon fyller som sagt Mats 32 år. Det blir inget fancy, bara hans mamma som kommer och äter middag och fikar lite. Då blir Ronja glad när farmor kommer :-)

Kommentarer
Sara

nu blir jag nyfiken, hur ser asperaklänningen ut? =) var med en kompis som provade brudklänningar i helgen så nu e jag lite insatt =)



när jag gifte mig gick jag och provade klänningar och hittade en favorit och sen sydde min moster en likadan till mig =)

2009-10-19 @ 22:26:06 | http://sarasrum.blogg.se/
Sara

Jättefin klänning =)

2009-10-21 @ 14:10:01 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback