Lyckan är total!

Jag ska vara med på uteritten den 22 november. Förutsatt naturligtvis att det finns platser kvar. Men åh vad jag hoppas att det finns det!
Hade fått mejl av Helena (min ridlärare) förut där hon berättade bland annat att i mitten på november sluta denna termin. Så himla sorgligt! Redan slut. Men jag längtar och ser fram emot vårens härliga termin med värme, ljusare kvällar och förhoppningsvis nya ridbyxor.
Hon skrev även att hon erbjuder sina vuxna elever en exklusiv uteritt till ett väldigt förmånligt pris. Denna ska alltså äga rum den 22 november. Vi ska rida till Jämjö borg och turen ska ta tre timmar istället för standardturens 50 min. Och fika blir det också. Till det förmånliga priset 450 kr. Underbart! Men det var först till kvarn som gällde och jag fick mejlet igår och svarade förut, så jag hoppas att inte alla platser är upptagna redan. Hon har ju ett begränsat antal hästar så det gäller att vara snabb. Håll nu tummarna för mig att det finns platser kvar!

Jippi, hästar är livet! / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback