Är man perfektionist så är man!

Jag hade ju gjort klart alla 29 inbjudningar till bröllopet, men blev inte nöjd, så nu ska jag göra om dem! I lördags var jag inne i stan med Tessa och då köpte jag lite nytt material.

Så här ser dom ut nu, det slutgiltiga resultatet:


Och inuti:


Men dock lite ändringar. Texten på vänster sida ska inte vara där, utan den kommer att skickas med i kuvertet på ett separat papper. Och på framsidan ska det vara någon mer stämpel under brudparet. Vi ska in till stan på onsdag och se vad vi kan hitta. Mats ska med och kolla också faktiskt. Och så ska jag köpa mer gröna papper och lite annat smått och gott. Dessutom ska Ronja få en ny festklänning. Jag och Tessa såg den i lördags och blev förälskade. Jag visade den för Mats på nätet igår och han sa bara: den måste Ronja ha ju! Sagt och gjort, på onsdag får hon ny festklänning att ha på nyår och julaftion. Supersöt är den. Den är ur KappAhls nya kollektion Vintage Stories, alla plagg är från den kollektionen.



Och denna till kanske?



Sen vill jag att hon ska ha detta söta hårband, men det lär väl åka av lika fort som det kommer på har jag en känsla av :-D



När jag ändå håller på och lägger upp bilder så slänger jag upp en bild på bröllopsskor som jag ska ha. SÅÅ snygga och billiga från brandos.se.


Och slutligen, en söt bild på Ronja just nu. Hon promenerar runt i huset och är allmänt söt!


Hej på en stund! / Jossan & Ronja

Kommentarer
Sara

Jättefina inbjudningar o underbar klänning =)

2009-10-26 @ 10:50:03 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback