Sjukstuga

Förlåt att jag inte skrivit. Det är sjukstuga här hemma och hör och häpna, vi slog inte ens på datorn i helgen! Det är länge sen detta hände, då är man sjuk!
Ronja har börjat snora idag men ingen feber som jag kan känna och verkar pigg. Mats har fått ont i halsen och jag är snorig, snorig, snorig. Skickade svärmor på Apoteket för inhandling av nässpray på förmiddagen. Hon kom även med middag till oss förut. Jag kände ingen smak, men jag tror att det var gott. Ner slank det i alla fall och nu är jag mätt och belåten. Vad skulle man göra utan dem?! Tack.
Hoppas på att få sova inatt. Har knappt sovit något föregående natt på grund av nästäppa mm. Men inatt så får jag förhoppningsvis sova när jag laddat upp med nässpray.
Hoppas denna sjukdom flyger sin kos snart då Linda kommer på torsdag. Och jag ska dessutom rida på kvällen. Sen ska jag jobba på onsdag mellan 13-19 pga någon kurs.
Blä, hatar verkligen att må så här. Vik hädan, förkylning!

Nu blir det liggläge i soffan! / Jossan

Kommentarer
Sara

usch va jobbigt! hoppas det ger sig snart!

2009-11-02 @ 21:43:43 | http://sarasrum.blogg.se/
Åsa

Krya på er, stackare :) Det är nog lite norrlandsluft som saknas ;)

2009-11-03 @ 07:42:24 | http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback