Mina nya skor

Bild på mina nya skor som jag köpte på Nilson igår. Grymt snygga!


Hej, jag heter Ronja och jag älskar att sitta i min vagn...INTE! :-D Vi var på en prommis förut, men Ronja ville bara gå, och inte sitta i någon löjlig vagn.


Eva på jobbet skrämde mig förut... Jag svullnade upp i mina ögon igår, ungefär som när man har gråtit ni vet. Såg riktigt hemsk ut! Och imorse när jag vaknade såg jag ut som the living dead. Svullen på ögonlocken och påsar under ögonen. Vad händer?! Jag skippade i alla fall att sätta in linserna idag och hoppas att det är bättre imorgon. Jag hade dessutom lite ont i huvudet när jag vaknade, men det försvann. Sen har det kommit tillbaka under dagen. Inte jätteont, men lite molande. Känner mig pigg i övrigt, bara trött på ögonen pga av svullnaden. Men Eva sa att "du kanske håller på att bli förkyld". NEEEJ! Jag har inte tid med Sthlmsresan som hägrar. Har ju inte ont i halsen heller och har aldrig reagerat så här på ögonen inför en förkylning förut, så det kan det ju inte vara. Ingen feber har jag heller. Skulle inte förvåna mig om jag får svininfluensan lagom tills på fredag eller nåt... Tycker bara att det är så jobbigt detta med ögonen. Hoppas verkligen det lägger sig och huvudvärken också.

Ska jag vara orolig? / Jossan

Kommentarer
Terre

Å nej... du får inte bli sjuk nu...

Vi ska ju ut ju...=)



Hoppas du mår bättre snart.

Mssor av friska kramar till dej.

Ses snart=)

2009-11-23 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback